shadi

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      جلوگیری از ریزش مو با قهوه

      در این مطلب برای شما از راهکاری ساده برای جلوگیری از ریزش مو صحبت کرده ایم که به کمک یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی های روی زمین امکان پذیر است. با ما همراه باشید تا از خواص جادویی قهوه برای مو آگاه شوید.


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1398 ساعت: 15:15
      بازدید : 234

      وظیفه سفارت چیست؟

      یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1398 ساعت: 15:11
      بازدید : 253

      طرز تهیه هات چاکلت فوری با شیر

      طرز تهیه هات چاکلت فوری با شیر
      زمان مورد نیاز برای مطالعه : 2 دقیقه
      شکلات یکی از پر طرفدارترین مواد غذایی در دنیای امروزی است. بسیاری از مردم عاشق شکلات هستند. این ماده غذایی علاوه بر طعم خوب و رایحه دلپذیر دارای فواید بسیاری نیز هست. در این مطلب دستور تهیه هات چاکلت یا شکلات داغ با شیر را برای شما آورده ایم.

      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 15:36
      بازدید : 229

      آپارتمان نشینی در گرگان

      شهر گرگان ، در استان گلستان قرار دارد و مرکز این استان است. گرگان شهری توریستی است که در همه ی فصل های سال به خصوص تابستان مورد توجه گردشگراناست. این شهر طبیعت فوق العاده ای دارد و آب و هوای آن به دلیل قرارگیری بین کوه و دریا از خوش آب و هوا ترین مناطق ایران است و کسانی که بیماری های قلبی و تنفسی دارند


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت: 15:31
      بازدید : 254

      لاغری سریع و آسان با قهوه

      لاغری سریع یکی از دغدغه های همیشگی برخی از افراد بوده است که راه های متفاوتی برای این کار پیشنهاد داده شده است، اما این بار روش لاغری سریع با قهوه تلخ را شرح خواهیم داد.


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت: 20:37
      بازدید : 251

      نرم افزار حسابداری اندروید چه ویژگی دارد؟

      نرم افزار حسابداری یک نوع نرم افزار رایانه ای است که متخصصان حسابداری برای مدیریت حساب ها و انجام عملیات حسابداری استفاده می کنند.
      حسابداری عمل سیستماتیک، کار یا فرآیند برقراری ارتباط و ثبت اطلاعات مالی است. در یک محیط کاری، این کار به منظور ممیزی داخلی و خارجی، گزارش های مورد نیاز و تجزیه و تحلیل مالی برای برآورده ساختن الزامات قانونی یا مدیریت داخلی انجام می شود. حسابداری همچنین ممکن است شامل اندازه گیری، طبقه بندی، تایید، جمع بندی و تفسیر اطلاعات مالی سیستماتیک و متنوع باشد. 


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت: 20:34
      بازدید : 226

      قهوه تلخ

      قهوه تلخ ویدئو رسانه طنز تاریخی، به کارگردانی مهران مدیری و به تهیه‌کنندگی مجید آقاگلیان و حمید آقاگلیان، در لوح شبکه نمایش خانگی تمهید شد.
       

      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : يکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت: 20:07
      بازدید : 234

      بهینه سازی جوملا و افزونه ها

      سئو سایت جوملا یا بهینه سازی موتور جستجو چیزی نیست که شما بتوانید آن را یک شبه انجام دهید و به طور معمول خدمات بهینه سازی ممکن است برای شما هزینه بر باشد؛ با این حال، اصولی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا حداقل مطمئن شوید که وب سایت شما در نتایج سرچ گوگل باشد . در اینجا لیستی از بهترین افزونه های جوملا برای اطمینان از بهترین بهینه سازی و سئو  برای حداقل تلاش و کار شما تهیه کرده ایم، اگر برای شما به دست آوردن نتایج عالی رتبه گوگل مهم است  تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با افزونه های جوملا آشنا شوید.


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : يکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت: 19:57
      بازدید : 263

      ۶ نوع قهوه پرطرفدار جهان؛ از قهوه ترک تا اسپرسو

      بی‌شک قهوه یکی از بزرگترین اکتشافات بشر است. سرزمین اصلی قهوه اتیوپی‌ست که در ابتدا برای تهیه نان و درمان بیماری‌ها از آن استفاده می‌شد. در قرن چهارم در شبه‌جزیره عربستان کشف شد که از این دانه‌ها می‌توان برای تهیه نوشیدنی هم استفاده کرد. خوب شد که قهوه را کشف کردیم. هر یک از ما ذائقه‌ای متفاوت برای نوشیدن و دم کردن قهوه داریم. می‌توان با انواع قهوه و انواع روش‌های دم کردن قهوه، نوشیدنی‌های مختلفی را تهیه کرد. صبح بعد از بیدار شدن از خواب، یک فنجان قهوه فیلتری یا اسپرسو و در بعدازظهر یک فنجان شیر قهوه یا کافه لاته کاممان را نرم و تازه می‌کند؛ بعد از شام هم که یک فنجان بزرگ قهوه ترک چیزیست که نمی‌توان آنرا رد کرد. در این مطلب به انواع قهوه‌های پرمصرف و محبوب می‌پردازیم.

       


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : يکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت: 15:38
      بازدید : 230

      اخذ اقامت ترکیه

       

       

       

       

       

      قبل از شروع بحث بهتره کمی در مورد این مطلب صحبت کنیم که اصولا به چه دلیلی گرفتن اقامت ترکیه یا شهروندی ترکیه برای اتباع ایرانی جذابیت دارد؟

       

       


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : يکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت: 15:34
      بازدید : 231

      روش صحیح تهیه یک نسکافه عالی

      نسکافه یا همان قهوه فوری یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در سراسر جهان است . بیشتر مصرف کنندگان نسکافه کارمندان هستند چون در محیط اداری آماده کردن یک فنجان قهوه فوری یا همان نسکافه بسیار ساده است.با ما همراه باشید تا به آموزش تهیه این نوشیدنی دلنشین بپردازیم .
      آشپزی » دسر
       ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷  ۱  
      کد خبر: ۳۲۵۳۷۶
      لینک کوتاه : 

      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت: 13:39
      بازدید : 242

      ارکان اصلی طراحی یک سایت

      یک سایت می تواند نقش یک پکیج تبلیغاتی را برای کسب و کار شما داشته باشد. حتی با ویژگی هایی فراتر از آن که همیشه و به راحتی در دسترس شماست و می توانید تغییرات دلخواهتان را به صورت آنلاین انجام دهید. و در ضمن علاوه بر اینکه محصولات و خدمات خود را، به اشتراک می گذارید می توانید بازخورد و فید بک محصولات و خدمات خود را ببینید و در سدد رفع و یا ارتقاء ویژگی های آن باشید. بدون آنکه رو در رو با هر یک از مخاطبینتان مذاکره داشته باشید.

       

      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت: 13:38
      بازدید : 258

      طرز تهیه نسکافه با شیر و خامه

      نسکافه با شیر یک نوشیدنی گرم و مناسب برای فصل زمستان است و استفاده از خامه در تهیه آن، بر طعم مطلوب آن می افزاید. در این مقاله با طرز تهیه نسکافه با شیر و خامه، تزئین آن به ساده ترین روش، خواص و مضرات و میزان کالری این نوشیدنی آشنا خواهید شد.
      نسکافه ماده ای است که از فرآوری قهوه حاصل می شود و از اینرو خواص آن بسیار شبیه قهوه است. در اواسط قرن شانزدهم میلادی مصرف قهوه در انگلستان رواج یافت و مردم بر این باور بودند که قهوه آرامش بخش است و بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. اما امروزه ثابت شده که مصرف بیش از حد این ماده می تواند مضراتی را به همراه داشته باشد. 
       
       

      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : پنجشنبه 9 خرداد 1398 ساعت: 17:23
      بازدید : 250

      گروه معماری بومرنگ

       

      با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

      در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد. 

       


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : پنجشنبه 9 خرداد 1398 ساعت: 17:21
      بازدید : 213

      نسکافه و قهوه چه تفاوتهایی دارند؟

      شاید این سوال که نسکافه با قهوه چه تفاوتهایی دارد برای قهوه خورهای حرفه ای عجیب و حتی طنزآمیز به نظر برسد. اما واقعیت این است که برخی از افراد واقعا فرق چندانی بین این دو نمیبینند.
      پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
       

      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1398 ساعت: 18:45
      بازدید : 239

      مدیریت مالی با نرم افزار حسابداری

       

      نرم افزار حسابداری چیست ؟ نرم افزار حسابداری برنامه ای است که به کسب و کار کوچک کمک می کند تا امور مالی خود را با ردیابی پول دریافتی، بدهکاری و بستانکاری خود مدیریت کند. ما در این قسمت از این مطلب گوشه ای از اطلاعات راجب نرم افزار حسابداری مقرون به صرفه و آسان برای استفاده برای کسب و کارهای کوچک برای شما ارائه میدهیم .


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1398 ساعت: 19:41
      بازدید : 231

      چطور قهوه ترک درست کنیم؟

      قهوه ترک نوعی از سرو قهوه میباشد که درجه پودر کردن قهوه و سرو آن متفاوت با قهوه اسپرسو و فرانسه است. در این قهوه از دانه قهوه برشته شده و کاملا پودرشده استفاده میشود.
       
      برای تهیه قهوه ترک به ازای هر نفر یک قاشق مربا خوری سر پر و یک فنجان آب سرد استفاده میشود، این مواد در قهوه جوش که در زبان ترکی ایبریک یا جذوه گفته میشود ریخته میشود.
       
       
       

      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : يکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت: 19:53
      بازدید : 233

      تلفن های اینترنتی یا ویپ

       ویپ ها تلفن های اینترتی هستند که اغلب voip" "  تلفظ می شود. VoIP اساسا یک اتصال تلفنی از طریق اینترنت است که داده ها به صورت دیجیتالی، با استفاده از پروتکل اینترنتIP) ) به جای خطوط تلفن آنالوگ ارسال می شوند. این به مردم امکان می دهد بدون اینکه مجبور باشند از راه دور و یا هزینه های تلفنی بین المللی پرداخت کنند، به یکدیگر و دیگر نقاط دنیا صحبت می کنند

       

      برای استفاده از VoIP، شما نیاز به یک کامپیوتر، اتصال به اینترنت و نرم افزار ویپ دارید. شما همچنین نیاز به یک میکروفون، آداپتور تلفنی آنالوگ یا تلفن VoIP دارید. بسیاری از برنامه های VoIP به شما امکان می دهند از یک میکروفون و بلندگو استفاده کنید.    

       


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : يکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت: 19:49
      بازدید : 228

      صفحات وب